poniedziałek, 5 marca 2012

Start

Jest w życiu kilka takich rzeczy, które sprawiają mi przyjemność szczególną. Pierwszą z nich jest bieganie. Nic innego nie daje mi tak pozytywnego zastrzyku dobrej energii jak intensywny trening w plenerze. Kolejną moją słabością są kosmetyki pielęgnacyjne. Makijaż mnie tak nie podnieca, w jego przypadku jestem absolutną zwolenniczką programu minimum. A, że YouTube nie jest dla mnie, więc to tutaj zamierzam pisywać o tym co sprawia mi przyjemność. Bo w życiu o to chodzi - robić sobie dobrze i dzielić się tym z innymi (jak ktoś lubi).

* Długo zbierałam się w sobie do napisania pierwszego posta. Nie byłam przekonana (i chyba dalej nie jestem) czy to ma jakikolwiek sens. Takich blogów jest do wyboru do koloru w internecie, i nie wiem czy powinnam dodawać do tego swoje 5 groszy. Czas pokaże co z tego wyjdzie. Póki co jestem zażenowana i w dalszym ciągu nie mam pomysłu na tytuł bloga ;-)

Do zobaczenia wkrótce!

2 komentarze: